31 May 2006

Lawatan sambil belajar ke Spital Kajang...

Cadangan awal..nak membowlingzz..at last kensel..sebab along de bomb pecah lobang...ehhehehe...

Jed1 masuk spital. Kena denggi. Admitted kat spital Kajang. So plan membowlingzz ditunda buat sementara waktu..

Spital Kajang tak ubah cam spital Kluang..spital Sultanah Aminah Johor...yang membezakannya cuma satu...mak dan abah tak penah duk kat situ..

Melangkah masuk ke spital Kajang..mengimbau semula kenangan yang penah aku alami..satu persatu wajah-wajah itu kuamati..aku pernah merasakan apa yang mereka pernah rasakan...insaf sekejap.

Nak menyampaikan ke katil jed1...aku melintasi satu katil yg dikerumuni nurse dan doktor. Katil ditutup langsir. Menandakan ada emergency. Ada satu mesin disisi pesakit. Aku tak sure mesin apa. Tapi aku penah tengok mesin tuh disaat-saat akhir arwah emak. Sementara berborak dengan Jed1, sempat aku mencurik tengok pakcik tuh. Semoga dipanjangkan umur pakcikk!!

Ehh..luper plak si Jed1..semoga ko copek sombuh....:)