29 July 2008

Cubaan

Untuk kesekian kali..tak taulaa..nie cubaan ke brapa..

Tetiba diorang call..rasanya aku takder antar apa-apa resume kat diorang..tetiba laks dipanggil..

Tapik sebab nama company tuh sendirik dah gah..aku gagahkan jugak pegi..

Giloss..tak penah-penah aku tunggu intebiu lebe dari 5 jam..rasa cam mintak keje kat gomen laks..dah laa nunggu lama..kena jawab soklan yg jauh dari expertise aku lak tuh..nasib baik si_mie ngan ssaripol ada kat opis..huhuhuhu..nanti aku banjer korang laa..huhuhuhuhu...

Lepas 5 jam...

Tapik..truly speaking..this is the first time..I FEEEEEELL GOOOOD lepas kuar intebiu...tak penah-penah aku kuar dari bilik intebiu..aku bleh nyengih from ear to ear...senyum pung the broad one..huhuhuhuhu..kalo bleh sumer gigi nak tayang kat orang..hihihihihihi..

Bersambung..